Dostawa produktu i Zwroty

Dostawa Produktu

  • Wszystkie produkty wysyłamy w ciągu 3 dni roboczych. Chyba, że klient poprosił o wysłanie w późniejszym terminie.

  • W przypadku wyboru opcji "malowanie", produkt zostanie wysłany w ciągi 7 dni roboczych. Jest to termin niezbędny by prawidłowo zrealizować umowę.

  • Wysyłka zagraniczna realizowana jest tylko kurierem "DPD". Nie ma możliwoścy wysłania produktu za granicę z opcją "za pobraniem". Wysłanie paczki nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Koszt wysyłki uzależniony jest do wagi i kraju do którego ona ma nastąpić.
  • Wysyłka z opcją "Paczkomat InPost", jest darmowa.

  • Wysyłka z opcją "Paczkomat InPost za pobraniem", jest płatna w wysokości 20,14zł brutto. Płatne w paczkomacie InPost kartą płatniczą.

  • Wysyłka z opcją "Kurier InPost", jest płatna w wysokości 15,82zł bruttoest darmowa.

  • Wysyłka z opcją "Kurier InPost za pobraniem", jest płatna w wysokości 25,35zł brutto. Płatne u kuriera InPost.

  • W przypadku wyboru opcji "malowanie", nie wysyłamy produktu z opcją "za pobraniem". Dostępna jest jedynie zapłata poprzez wpłatę na konto.

  • Klient może również zaproponować inny sposób dostawy produktu. Jeśli zostanie on zatwierdzony przez Sprzedawcę, to Klient ponosi koszty związane ze zmianą sposobu dostawy produktu na inny niż dostępny na sklepie.

  • Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.

  • W przypadku wybrania opcji "Paczkomat", proszę podczas składania zamówienia, wpisać adres i numer paczkomatu.

Reklamacja i gwarancja

  • W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

  • Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy.

  • Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.

  • Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni. W szczególnych przypadkach ten termin może ulec wydłużeniu.

  • Konsument ponosi koszty przesyłki do Sprzedawcy reklamowanego Produktu.

Top

©2017 cefoshop.pl -  Wszelkie prawa zastrzeżone CEFO Tomasz Ostrowski Ul: Miła 17/20 87-800 Włocławek NIP: PL7411927297 Regon: 280534925

eCommerce by CubeCart